Річний план роботи асистента
вчителя
Адабаш Марії Умарівни
2020/2021 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи |
Терміни виконання |
1 |
Спільно з заступником директора з НВР, класним
керівником та вчителями 8-Б класу, батьками учня з ООП, практичним психологом
розробити навчальний план. |
Серпень IV тиждень |
2 |
Моніторинг навчальних і творчих здібностей, досягнень
учня із вадами розвитку. |
Протягом
навчального року |
3 |
Ведення учнівського портфоліо для відображення
навчальних досягнень учня з ООП, розвитку його інтересів. |
З вересня по
квітень |
4 |
Особистісно-зорієнтований підхід до організації
навчально-виховного процесу з урахуванням освітніх потреб учня. |
Протягом навчального року |
5 |
Залучати учня із вадами психофізичного розвитку до
активної участі у класі та шкільних заходах. |
Протягом навчального року |
6 |
Постійна співпраця з батьками дитини, яка має ООП, їх
інформування, залучення до організації навчально-виховного процесу. |
Протягом навчального року |
7 |
Спільно з класним керівником та
педагогами-предметниками організувати та провести нараду із питань вивчення
рівня навчання учня із вадами психофізичного розвитку за I семестр. |
Грудень III тиждень |
8 |
Підготувати документи учня, який має вади
психофізичного розвитку, для проходження ПМПК. |
Лютий I тиждень |
9 |
Підготувати документи учня, який має вади
психофізичного розвитку, для проходження ПМПК. З метою вирішення питання про
подальше навчання. |
Квітень II тиждень |
10 |
Разом з класним керівником та педагогами-предметниками
організувати та провести нараду із обговорення питань вивчення рівня навчання
учня із вадами психофізичного розвитку за рік. |
Травень IV тиждень |
Комментариев нет:
Отправить комментарий